BezpiecznaCiaza112023

Chusty do noszenia dzieci

14 lata 3 tygodni temu #11738 przez sloneczko
www.pudelek.pl/artykul/23966/te_nosidelk...ierc_14_niemowlat/6/

ja nie popieram zadnych, nie ze wzgledu na ten artykul ale od zawsze nie mam zaufania!

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

14 lata 3 tygodni temu #11744 przez mysia-sia
Ja nie mam jeszcze doświadczenia w tej materii, ale zawsze mi się te chusty podobały. Moim zdaniem winą za śmierć tych dzieci nie można obarczać producentów tylko nierozważnych, nieostrożnych rodziców. Trzeba obserwować co dzieje się z dzieckiem w trakcie używania takiej chusty, poza tym trzeba umieć opleść dziecko tak, aby było bezpieczne w chuście.
Gdybym miała możliwość nauczyć się użytkowania takiej chusty byłabym bardzo "za".

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

14 lata 3 tygodni temu #11746 przez angela660
Trzeba jeszcze zaznaczyć, że chusta a torba czy nosidło to nie to samo, a śmierć niemowląt o których mowa w artykule nastąpiła w torbach a nie chustach.

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

14 lata 3 tygodni temu #11747 przez sloneczko
macie racje, ale ja i tak wole nosidelko, niewiem czemu, moja kuzynka tez miala chuste, ja od zawsze sie boje tego wynalazka

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

14 lata 3 tygodni temu #11750 przez mysia-sia
ludzie generalnie boją się tego czego nie znają:) a przy bliższym poznaniu okazuje się, że nie taki diabeł straszny jak go malują:)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

14 lata 3 tygodni temu #11753 przez angela660
no ja słyszałam, że nosidło wcale nie jest takie dobre, nie wiem do końca dlaczego ale pewnie tak jak z chodzikiem chodzi o obciążenie kręgosłupa i bioderka...

Ja jestem nastawiona na chustę, ale i tak w grę wchodzi tylko noszenie pionowe więc
od 4 miesiąca :)